Ekonomi

Yankı Yemek A.Ş.’nin iştiraki Doybox Gıda A.Ş., Bidaadükkanlar zincirini Bursa’da açtı.

Türkiye’nin lider catering şirketi Yankı Yemek A.Ş.’nin iştiraki Doybox Besin A.Ş., Bidaa Markasıyla Konut Dışı Tüketim (EDT) pazarına girerek bir yeniliğe daha imza attı. Şirket, ‘Bidaadükkanlar’ ile planladığı hızlı tüketim noktaları zincirinin ilk halkasını Bursa’daki bir alışveriş merkezinde hizmete açtı.

Ev dışında beslenme alışkanlıklarının değiştiği günümüz dünyasında Bidaadükkanlar; gençler, çalışan ebeveynler, çekirdek aileler, bekarlar, ofis çalışanları ve evde yemek yaparak vakit geçirmek istemeyen herkese uygun; Koruyucu madde kullanılmadan ve hijyenik ortamda üretilen hızlı, pratik yiyecekler sunuyor. Geleneksel lezzetleri ve doğallığı hızlı bir şekilde tüketiciye sunmayı amaçlayan Bursa’da bir alışveriş merkezinin girişinde açılan ilk nokta bu vizyonun somut bir örneği olarak öne çıkıyor.

Hedef önce Bursa, ardından tüm Türkiye.

Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Dönmez, açılışta yaptığı konuşmada, toplumun tüketim alışkanlıklarının yeni konseptlerle uyumluluğunu görmek için ilk etapta Bursa’da 5 noktada hizmet vermeyi planladıklarını söyledi. Dönmez, Bursa’da edindikleri tecrübenin ardından Türkiye genelinde ev yemeği lezzetini sunacakları hızlı tüketim noktaları olan “bida mağazaları” kurma hedefiyle ilerlediklerini de vurguladı. Catering bölümünde 35 yıllık tecrübeye sahip olduklarının altını çizen Coşkun Dönmez, Bidaa Markası ile klasik mesken yemekleri lezzetiyle tamamen doğal ve hızlı bir şekilde yemek hazırlayabildiklerini, müşterilerine uygun fiyatlarla yemek sunmayı hedeflediklerini belirterek, ‘Geleneğin Pratik Tadı’ sloganımız da bu vizyonun bir yansıması olarak öne çıkıyor. söz konusu.

Coşkun Dönmez ayrıca özellikle restoran ve fast food işletmeleri (EDT) için analiz partneri olduklarını ve 2 yıldır bu alanda hizmet verdiklerini belirtti. Ayrıca tam otomatik çorba makinesi olan “Doymatikleri” de geliştirerek tüketicilerin beğenisine sunmaktan gurur duyduklarını vurgulayan Dönmez, “Sağlıklı, koruyucu madde içermeyen ve güvenli hızlı tüketim ürünleri dünyada hızla yükselen bir trend haline geldi. Özellikle 35 yaş altı gençler, yoğun iş temposu ve fast food yaşam tarzları nedeniyle evlerinin dışında yemek yeme alışkanlığı ediniyorlar.Pratik, hızlı, sağlıklı ve güvenli yemek seçeneklerine olan talep her geçen gün artıyor. Hızla artan bu talebi karşılamak, klasik lezzetleri çağdaş ve hızlı bir şekilde sunmak için yeni yollar arıyoruz. ‘Geleneğin Usulü’ “Sloganımız ‘Lezzet’, hızlı tüketimi yakından takip etmemizin bir yansımasıdır. akım. Hızlı tüketim pazarındaki büyümeye hızla uyum sağlamak ve büyümek istiyoruz. Oldukça ekonomik ve tamamen doğal lezzete sahip menülerimizi tatmak için Bursa halkını bekliyoruz” dedi.

Öte yandan Bidaa Markasının gelenekten geleceğe uzanan yolculuğunda Bidaa Hızlı Tüketim Noktaları zinciriyle klasik lezzetleri ev dışına taşımayı hedeflemesi yemek tutkunlarını heyecanlandırıyor. -BURSA

haberkagithane.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu